ДИСТАНЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ 15.04.2022.РЕКЛАМНІ ТЕКСТИ.СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА. ОГОЛОШЕННЯ, СЛОГАН.
Це рекламний постер гуртка "Pro Media"☝😍
Це рекламний текст гуртка "Pro Media"👉Ваша дитина мріє стати блогером, записувати вайни чи влоги? І розмови лише про інстаграм, тік-ток і ютуб? Ви ж, ймовірно, налаштовані скептично…А якщо глянути на це з іншого боку? Якісна зйомка, грамотний текст, креативний монтаж, спікерські навички, критичне мислення – особистий бренд у будь-якій професії. Тож, будьмо у тренді усіх новинок!!! Адже медіа скрізь! Різної інформації багато. І ми навчимо володіти нею грамотно. Приєднуйся до нашої творчої медійної команди і здивуй усіх своїм креативом!!!
P.S. Вірте у мрії своїх дітей. Вони здійснюються!!!
То ж що таке рекламний текст, для чого він потрібен і як його правильно написати👇
Рекламний текст це написане з наміром переконати читачів у чомусь. Це інструмент, який широко використовується в рекламі, оскільки це тип тексту, орієнтований на потенційних клієнтів для придбання або використання певного товару чи послуги.
Його також називають рекламою, і вона, як правило, супроводжується короткими фразами (або гаслами), що повторюються неодноразово, щоб закріпитися в пам’яті читачів, глядачів та споживачів загалом.
Метою реклами є висвітлення та просування чогось, будь-якого продукту (наприклад, книги, побутової техніки, автомобіля, квартири чи навіть туристичних напрямків) або послуги ( їх можуть пропонувати різні агентства з нерухомості, туризму чи продажу тощо).
Найцікавішим у рекламному тексті є те, що він не лише стимулює споживання для населення, а й завдяки йому можуть бути передані певні соціальні, освітні чи культурні цінності.
Рекламний текст характеризується використанням різних ресурсів: літературних, візуальних та слухових, з дуже привабливим для громадськості змістом (або, принаймні, у цьому полягає намір😊). У цьому сенсі текст повинен зв’язуватися зі своєю цільовою аудиторією, щоб мати можливість впливати на людей.
Існує кілька характеристик, яких необхідно дотриматися, щоб текст був гарною рекламою.
Синтез
Оскільки метою рекламного тексту є переконання споживачів або користувачів, повідомлення повинні бути короткими та конкретними, з дуже точними ідеями та фразами.
Ясність
Це повинно бути якомога чіткіше, тому немає місця плутанині. Якщо повідомлення не зрозуміле, ймовірність його розуміння низька. Звичайно, це також повинно здивувати і вразити, але якщо споживач повинен довго обмірковувати ідею, текст, можливо, доведеться змінити.
Оригінальність
Коли реклама оригінальна, це має подвійний вплив. Оригінальність важлива, оскільки таким чином повідомлення буде швидко та ефективно зафіксовано в пам'яті споживача чи користувача.
💣💣💣 Рекламний текст має більш-менш специфічну структуру. Іншими словами, усі друковані рекламні повідомлення мають подібну організацію, засновану на чотирьох елементах: заголовок, зображення, слоган та текст.
Слоган
Коментарі
Дописати коментар