СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СУЧАСНА СКЛАДОВА БРЕНДИНГУ


 


Інтернет розпочав процес глобальних змін у людському мисленні, тому й закладам позашкільної освіти  вже недостатньо розповідати про свою роботу, рекламувати чи пропонувати свої освітні послуги за традиційними схемами. Щоб «просувати» себе в мережі й разом з цим формувати позитивний та креативний бренд закладу потрібно обов’язково використовувати у своїй професійній діяльності соціальні мережі.

Розпочну зі статистики, щоб підкреслити важливість соціальних мереж у просуванні бренду того чи іншого закладу. На цей момент в усьому світі налічується понад 4,5 мільярди людей, які користуються певним видом соціальних мереж — приблизно 57% населення планети.

І оскільки доступ до Інтернету в усьому світі продовжує зростати, зростатиме й кількість користувачів соціальних мереж. Лідер ринку Facebook став першою соціальною мережею, яка перевищила позначку в один мільярд зареєстрованих акаунтів, і нині налічує понад 2,91 мільярда активних користувачів на місяць. В даний час компанія також володіє чотирма найбільшими платформами соціальних мереж, кожна з яких має понад мільярд активних користувачів на місяць: Facebook (основна платформа), WhatsApp, Facebook Messenger і Instagram.


Зважаючи на вищезгадані факти, можна стверджувати , що сьогодні соціальні мережі для нас є однією з найголовніших можливостей реклами своєї діяльності та послуг. Крім того, соціальні мережі – це найменш затратний вид піару та найбільш зручний, адже важливі інструменти (комп’ютерне робоче місце, смартфон та доступ до Інтернету) є на сьогодні чи не в кожного з нас.

Тут доречно згадати вислів всім добре відомого Білла Гейтса: «Якщо вас немає в Інтернеті, вважайте, що ви не існуєте». І дійсно, в сучасних умовах масової інтеграції в мережу Інтернет, наша робота  не повинна залишатись осторонь інновацій. Існує доволі влучна констатація факту: «якщо захід було проведено і ніде про нього не було написано – вважайте, що його не відбулось.

Якщо місцеві ЗМІ не завжди можуть надати потрібну інформаційну підтримку, то соціальні мережі дають можливість найбільш оперативно анонсувати діяльність закладу широкому колу онлайн - користувачів.

Отже, для ефективного використання можливостей соціальних мереж у власній медіадіяльності,  потрібно:


Робота з Facebook полягає не тільки в оперативному розміщенні новин, а й у постійній підтримці зв’язку з користувачами. Оперативні відповіді формують привабливий образ. Розміщуючи контент в Facebook, потрібно аналізувати статистику. Так, за останні роки значно зросла кількість користувачів, які заходять на сторінки з мобільних пристроїв. Існує суттєва різниця між ними та тими, хто заходить із ПК: з комп’ютера заходять один раз і на триваліший час (проглянути стрічку новин, роздивитися фото, профілі друзів, написати пост), мобільний користувач – до 30 разів у день на декілька хвилин (перевірити повідомлення, поставити like, прочитати заголовки). Все це слід враховувати і знати на яку аудиторію орієнтований заклад.

В умовах постійного зростання загального обсягу інформації існує реальна небезпека інформаційного перевантаження. Тому створювати контент, який би це враховував – ще одне завдання адміністратора сторінок. Чому саме твій пост мають прочитати? Користувача можна зацікавити:



Для створення ефективного контенту скористайтеся найпростішими лайфхаками:


Хочу звернути вашу увагу на використання  окремих базових складових просування офіційних сторінок в соціальних мереж:

 

лінки та пости. Одна з помилок, яку допускають спільноти у соцмережах, – безліч постів. Підписник сторінки у соцмережах ніколи не переглядає всі пости, тому що не всі йому цікаві й просто за браком часу. Якщо сайт — це сховище всього контенту, то його сторінка в соцмережі — лише невеличкий струмок цієї інформації. «Бомбардування» повідомленнями у соціальних мережах перевантажує стрічку новин і створює враження, що на сторінці просто звалище новин

Лайки. Ні в якому разі не можна відправляти підписникам приватні повідомлення з проханнями лайкнути той чи інший пост. Це є банальний спам. Тому реакція, як правило, негативна. Якщо в соцмережах ви намагаєтеся привернути до себе увагу, публікуйте посилання на сайт на стіні, тобто так, щоб це не було спамом. При цьому запрошення стати підписником, відправлене від імені закклакду, спамом не вважається. І, що найважливіше, лайкнути публічну сторінку  повинні, в першу чергу, самі співробітники – саме від них відомості про заклад будуть поширюватися більш ефективно і в дружній формі.

Дедлайн. У тих закладах, де призначена одна людина в якості відповідального за роботу з соцмережами, часто відбувається наступне. Займаючись поточною роботою протягом робочого дня, ця людина забуває публікувати пости та лінки в соцмережах або просто зайнята чимось більш важливим. А перед відходом додому, приблизно за п’ять хвилин до кінця робочого дня цей співробітник згадує про своє додаткове навантаження й викладає протягом 3-5 хвилин десятки постів та лінків на сайт. У цей час френди та фоловери бачать засмічену стрічку в своїх акаунтах. Крім роздратування, отакий потік стрічці новин у соцмережах не викликає інших почуттів. Тому подавайте новини в годину по чайній ложці – тобто не часто, але регулярно

Адаптований контент. Надайте у соціальні мережі такий контент, який створений спеціально для френдів, а не для сайту. Контент повинен відрізнятися від контенту сайту, контенту іншої соцмережі.

 

Коментарі.Імідж закладу формується під впливом багатьох чинників. Одним з них є комунікація з користувачами, зокрема комунікація у мережі Інтернет, соціальних мережах. Кожен пост – анонси, інформація про заходи, публічний звіт, висвітлення подій, не залишаються непоміченими їхніми користувачами. Визначним елементом комунікації у соцмережах є зворотній зв’язок, коментування, комунікація з підписниками. Коментарі є двох видів: позитивні та негативні. Відповідати необхідно на обидва, негативним варто, навіть, приділяти більше уваги. Будь який коментар важливий і не повинен залишатись без реакції адміністрації представництва. Не варто відразу видаляти негативні коментарі, слід звернути увагу які вони: емоційні, агресивні чи це зважена критика. Якщо критика дійсно конструктивна, потрібно дати на неї спокійну, зважену відповідь та знайти точки дотику. В своїх відповідях на коментарі потрібно бути ввічливим, професійним, подякувати та аргументувати свою думку.Коментарі є необхідною умовою представлення закладу у мережі. Будь який коментар, позитивний чи негативний, це реальний зворотний зв’язок, це «живий» користувач.

Крім іміджевої, комунікація з користувачами має й інші переваги: приріст трафіку (відгук від реальної людини завжди викликає зацікавленість, бажання вчитатись, перевірити, скористатися сервісом), налагодження контактів, можливість дізнатись думку своїх підписників, у дискусії знайти свіжу ідею.

Отже, підсумовуючи робимо висновки: відповідати потрібно на кожен коментар. Коментарі без відповіді шкідливо позначаються на іміджі закладу. Виключенням є беззмістовний тролінг, імпульсивні висловлювання; відповідь оперативна, креативна, коректна, лаконічна. За можливості персоналізуємо відповіді – звертання до коментатора поіменно, відповідаємо конкретній особі.



Позашкілля в Instagram. Чому ні?

Молодь із задоволенням працює з додатком Instagram — натиснув на іконку і відразу висвітилися всі новини з класними фотографіями і невеликими анонсами, які коротко щось описують.

Працівникам закладу слід зареєструвати установу в Instagram, викладати туди фотографії, бажано, живі і цікаві, які викличуть бажання у користувача обов’язково його подивитися і прочитати текст під ним. Звичайно, тут не все так просто, дуже багато залежить від того, як ви піднесете новину. Крім цього, намагайтеся поширити підписку наприклад, за допомогою спеціального хештегу; не забувайте «постити» інформацію про майбутні заходи, але дозовано, також слід максимально відійти від офіційного стилю розповіді. Основну увагу приділяйтре сторіз – коротеньким історіям про різні події.  Включайте фантазію, креативте та будьте успішними!!! Будьте в тренді! Всім дякую за увагу, сподіваюся, що інформація була вакса корисною!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ДИСТАНЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ 19.04.2022.СКРАЙБІНГ ЯК МЕТОД СТВОРЕННЯ РЕКЛАМИ.

ДИСТАНЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ 08.04.ПОНЯТТЯ ВЕКТОРНА ТА РАСТРОВА ГРАФІКА.

ДИСТАНЦІЙНЕ ЗАНЯТТЯ 15.04.2022.РЕКЛАМНІ ТЕКСТИ.СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА. ОГОЛОШЕННЯ, СЛОГАН.